29.1.09

4:0 dla nich 3:0 dla Siwej

1 lekcja, j.polski- Nr 7 do odpowiedzi, przykro mi ndst. 3:0 dla Ady.
2 lekcja, j.angielski- "Iwona, masz zaległą kartkówkę", przykro mi, ndst.
3 lekcja, chemia- sprawdzian piszemy, przykro mi, nieformalnie,ale ndst.
4 lekcja, matma- i tu Iwona miała nową przyjaciółkę (czyt. sex, biznes, rozrywka= Weronka-Złotnik)
5 lekcja, wok- Iwona nie ma mapki, przykro mi, ndst. Tu jednak ma pocieszenie, tudzież wsparcie we mnie, bo ja też jej nie miałam:D
Dalej nie wiem, bo mnie nie było.
Dzień ogólnie zaliczamy do udanych. Pomimo,że była jedna mała przegrana, to w autobusie było 3:0 dla Siwej:D:D:D

edit: Siwa matmę dziś zaliczyła. Przykro mi, ndst.

zobacz geju :D

5 komentarzy:

  1. a co sie stalo w autobusie;ddd?
    ;d
    Siwa poprostu dzisiaij miala farta;dd
    jeszce na 6 lekcji tudzien na religi mnie obmacywala i sadzila ze nie czuje;d . A wogole kto to Siwa?:Dhahah
    Pink

    OdpowiedzUsuń
  2. w autobusie była cała niedoszła siwej rodzina.
    Trish

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurwa! niskopienni ?? hahahahahahahahhahaaahhaha
    w ogole to niezła poruta.

    OdpowiedzUsuń
  4. to pisałam ja, kurwa Klaudia;d

    OdpowiedzUsuń
  5. niskopienny był tam jeden;p
    Był Krzyś, kuzynka [] i Pan P.

    OdpowiedzUsuń